Saturday, February 12, 2011

Karnival Wow! Putrajaya 2011



Setelah berjayanya karnival Wow! Putrajaya 2010 yang lalu iaitu pada 20-21 februari 2010, maka pihak perbadanan putrajaya sekali lagi menganjurkan Karnival Wow! 2011. Karnival ini akan berlangsung pada 11-13 Februari 2011. Selain itu juga, Acara ini turut menjadi satu program meraikan sambutan ke-10 tahun Putrajaya sebagai Wilayah Persekutuan dan sekaligus memeriahkan lagi sambutan Hari Wilayah Persekutuan 2011 yang julung-julung kali disambut.

Banyak aktiviti-aktiviti yang menarik yang akan menghiburkan anda sekeluarga. Butiran lanjut akan dihebah dari semasa ke semasa. Untuk maklumat, karnival ini akan diadakan di tapak biasa putrajaya tak lain tak bukan di tapak pasar tani presint 2 yang berdekatan denganMonumen alaf baru (sila google).

Ayuh kita mengimbau kembali kenangan karnival Wow! Putrajaya 2010. Karnival ini dipenuhi dengan pelbagai gerai jualan dan pameran seperti Big Boyz ToysHot Air BalloonAuto Shows, Laman Seni, CarBoot Sale dan lain-lain lagi. Untuk golongan belia, Karnival ini menyediakan pertunjukan car drift, remotecontrol, pertandingan futsal, walk & huntcycle hunt, dan wall climbing. Terdapat juga pertunjukan silap mata, inflatable games dan pertandinganjigsaw puzzle untuk kanak-kanak.

Kepada sesiapa yang rasa bosan duduk rumah tak de apa-apa nak buat, eloklah keluar bawa keluarga atau pasangan masing-masing memeriahkan lagi karnival ni dan juga bagi kaki fotografi, memang best ni nak ambik gambar area ni..  Sila tanda event ini di kalendar anda..hihi

Sumber: Facebook Perbadanan putrajaya, Perbadanan Putrajaya

0 comments:

Post a Comment

Powered By Blogger