Saturday, December 31, 2011

Happy New Year




2012 Dh menjelma.. Kita kita kan masa lalu bersama 2011...
Kita Tanam Azam baru.. Impian baru... Dan kita perlulah membuat perkara yg baik dr 2011..                                         

Aku telah lah bersyukur Kerana telah hidup di zaman 2011.. 
Yg paling aku suka adalah time nk nk habez 2011..
Aku telah Terjumpa Seorng kawna perempuan. Dan aku telah berkawan Sampai sekarang..
Harap2 boleh kekal sampai 2012..
Aminn..

Jgn lah anda fikir 2012 itu adalah tahun yg malang atau tahun terakhir..
Jgn lah percaya "KIAMAT" atau citer2 tahyol ttg 2012.. :)
Anggap la tahun 2012 tahun yg sngt bermakna dan happy bg anda.. :)


Aku ucapkan Selamat Tahun Baru..
Semoga dpt menjalani hari2 indah dan bahagia di 2012..
Moga2 tidak dilanda bencana kpd Negara kita MALAYSIA.. -tq-

0 comments:

Post a Comment

Powered By Blogger